Peter's Camino naar Santiago de Compostela, dag 10

23 juni 2016 - Givet, Frankrijk

Vandaag een heel andere dag dan alle andere tot nu. Het was nl. 30 graden. Ik moest zonnecrème smeren, mijn petje op en veel water meenemen. Dat is nog eens andere koek.

Vandaag 2 mijlpalen. Ik ben door België heen, heb de Franse grens gepasseerd, en vannacht slaap ik voor het eerst in mijn tentje. Ik heb er met Monique 7 jaar over gedaan om door Nederland (Pieterpad) te lopen en nu in 10 dagen door België! Het volgende land zal wel een enorme klus worden om dwars door heen te lopen. Met de 28 km van vandaag heb ik er nu 253 km opzitten. Nog geen 10% .

Mijn tentje staat op de camping municipal van Givet. Kosten 3,00€. Ik geloof dat het droog blijft vannacht.

1. Maran:
    23 juni 2016
    Wat ga je snel! Het tentje ziet er wel uit alsof het enkel voor bagageopslag is. Past daar 1.90 meter in?
  2. Odette:
    23 juni 2016
    Heerlijk om te lezen. En wat leuk is je verlegt je grenzen en het gaat zoals gaat prachtig. Geniet ervan!
  3. Susanne:
    23 juni 2016
    Knap hoor Peter hoe je die reis maakt, nu gezellig in Frankrijk, maar goed dat je Frans zo goed is ;-) Bonne chance, salut
  4. Corry en As Dings:
    24 juni 2016
    Knap gedaan Peter, de Pyreneeën zijn in zicht !!!!
    Groetjes Corry en As