Peter's Camino naar Santiago de Compostela, dag 25

8 juli 2016 - Chamoy, Frankrijk

Het was best lastig om Troyes uit te komen en weer aan te haken bij de Campaniensis. Toen ik eindelijk in de buurt was van mijn pad kwam ik toevallig langs een bakker die ook koffie serveerde. Een mooi moment om Monique haar verjaardag te vieren met een groot stuk gebak en een lekkere bak koffie. Ook nog even een telefoontje gepleegd met de jarige Job.

,s Middags ging ik flink de fout in met de route. Ik had gelunched in een alleraardigst dorp en daarna vol goede moed verder. Helaas een teken gemist en daarna niet goed op de navigatie gekeken. Na verloop van tijd kwam ik opnieuw op mijn lunchplek. Ik had een cirkel van 6 km gelopen. De rest van de tocht heb ik lopen piekeren hoe ik toch zo stom kon zijn. Al met al 35 km gelopen bij 30 graden. Mijn voeten branden.

Ik ben nu op mijn logeeradres. Achter in de tuin staat een soort tuinhuisje. Dat is mijn domein vanavond. Het ziet er goed uit.

1. Paul:
    8 juli 2016
    Ha Peer,

Al vijfentwintig dagen onderweg en wat een belevenissen. Ook erg leuk zoals je schrijft, ga zo voort.

Heel veel groetjes vanuit Veldhoven
  2. Til en Paul Bos:
    8 juli 2016
    Hoi Peter, jij ook gefeliciteerd met de verjaardag van Monique ! Jammer vd cirkel van 6 km, je was zeker in de wolken vd verjaardag.
    Knap dat je ondanks de 30 o, vandaag 35 km gelopen hebt. Het is spannend om je reis te volgen. Kijken iedere dag uit naar je belevenis. Groetjes.
  3. Piet Rosenhart:
    Dag Peter,
    Het was in 2013 ook voor mij moeilijk om de weg vanuit Troyes te vinden. Gelukkig werd ik door twee mensen op de goede weg gezet.
    Leuk dat je ook een R 4 hebt gehad! Dat was in 1967 mijn eerste auto!
    Morgen overnachten in Flogny?
    Hartelijke groet,
    Piet Rosenhart
  4. Gerry:
    9 juli 2016
    Jeetje wat een pechdag voor je. loopt ook niet lekker als je alsmaar zo op moet letten met de goeie weg te volgen lijkt me. Monique nog gefeliciteerd! En jij ook Peter met je vrouw.
    Het blijft spannend om je te volgen! Zet m op!
  5. Okkie:
    9 juli 2016
    Jammer dat je veel energie in een onzinnig stuk foute route hebt moeten stoppen. Ja, het lijkt me ook niet makkelijk om constant alle voelhoorns op "scherp" te hebben staan. Natuurlijk heb je verschilend materiaal bij je om in dit geval op het juiste pad te blijven maar toch......

Iedereen die je volgt heeft je dit al lang vergeven maar het is even de vraag of jij het jezelf kunt vergeven. Jij was diegene die de brandende voeten kreeg en wij zitten hier slechts vanuit onze comfortabele omgeving jouw beschrijvingen te consumeren.

Ik hoop voor je dat je een aangenaam verblijf hebt mogen ervaren in je huisje vannacht en dat de ontberingen vandaag niet al te erg mogen zijn. Ik lees het graag vanavond!

Goede tocht toegewenst!
  6. Henk renting:
    9 juli 2016
    focus peer focus! we kunnen niet hebben dat je zo dadelijk moet opgeven omdat je steeds de weg kwijt raakt, monique en jij uiteraard ook gefeliciteerd - slaap ze en blijf fotos plaatsen, wat een mooie route
    groetjes
    henk en ria