Peter's Camino naar Santiago de Compostela, intro 2

12 juni 2016 - Kessel, Nederland

De afgelopen dagen hebben we een leuk wandelweekend gehad met vrienden in de buurt van Achel (België). Voor mij was het, twee dagen voor vertrek, een mooie laatste training. In de Achelse Kluis heb ik een stempel gekregen van de dienstdoende pater (er zijn er nog 4 over). 17 jaar geleden waren we hier om mijn kameraad Fons van Sambeek uit te zwaaien voor zijn Camino naar Santiago de Compostela

1. Jos en mieke:
    13 juni 2016
    Geweldig, we weten het nog , ook Jos kreeg symbolisch een stempel....hebben we nog,,,,,, ga genieten, we volgen je graag.
  2. Theo:
    13 juni 2016
    Mooi je gisteren nog even te ontmoeten en geweldig die support van je vrienden bij je start van deze toch wel heel bijzondere tocht. Alle goeds en geniet er van.
  3. Gerry:
    13 juni 2016
    Hoi Peter, eindelijk is het zover en ga je echt vertrekken! Het weer zit nog even niet mee maar echt koud is het gelukkig niet.
    leuk ook om te zien en lezen van je speciale stempel en het fijne weekend.
    Ik heb drie lange partijen tennis gespeeld in de laatste twee dagen en het waren fijne wedstrijden maar er maar eentje van gewonnen, maar het was de moeite waard! Ik ben fit en alles werkt goed en dat hoop ik ook voor jullie, dat alles goed blijft werken! Monique, zet hem op he! Een week vindt ik al heel wat!
    Peter, heel veel succes, veel plezier en ik blijf je volgen!
  4. Odette:
    13 juni 2016
    Peter ik wens je een super mooie trip naar Santiago. De engelbewaarder uit Hamont-Achel zal je beschermen en het zou mooi zijn als die rozenkrans (ook uit Hamont-Achel) in het glazen bel(letje) blijft zitten. Monique geniet de komende dagen van de tocht die jullie samen starten. Toi toi liefs vanuit de dorpstraat in Kessel.
  5. Jos Fassaert:
    13 juni 2016
    Met een stempel van de dienstdoende pater van de ACHELSE KLUIS moet dit gaan lukken.
    Ik wens jou ( jullie ) een voorspoedige start en zie jou ( jullie ) halverwege de rit weer !!!
    Goede reis en tot later !!
  6. Pien:
    Keep safe! Tot over 4 maanden. Xxx
  7. Christian en Peter:
    Goedemorgen Peter,
    Eindelijk is het zover en start je zometeen aan een hele mooie uitdaging. Heel veel succes en we blijven je volgen. Monique jij ook een paar fijne dagen.
    Geniet ervan.
    Groetjes Peter en Christian