Peter's Camino naar Santiago de Compostela, intro

10 juni 2016 - Kessel, Nederland

Over vier dagen, op 14 juni vertrek ik te voet vanuit Maastricht naar Santiago de Compostela. De route die ik heb uitgestippeld is 2700 km. Ik denk daar ongeveer vier maanden over te doen. Monique loopt de eerste 5 dagen mee. Het komt nu wel erg dicht bij.

1. Wilma Berkhout:
    10 juni 2016
    Peter en Monique, petje af voor jullie, ook 5 dagen is veel.
    Succes en ik volg graag hoe het je/jullie vergaat.

Groetjes.
    Wilma
  2. Mariëlle:
    10 juni 2016
    Wauw, Peter, dat is een mooi avontuur. Al die tijd verder alleen op pad? Heel veel succes gewenst. Ik zal je blog zeker volgen!
  3. Monique Z:
    10 juni 2016
    Leuk je zo te kunnen volgen, Peter! Wat komt het dichtbij nu!
    Van het weekend nog maar eens wat oefenen ;-)
  4. Odette:
    Ha Peter,
    Morgen is de generale repetitie. Ik neem aan dat je met volle bepakking meeloopt. En voorop graag. Neem je zelf een flesje wijn, stokbrood en kaas mee?
    Ik stop een pakje crackers in mijn rugzak en odette wat rijstwafels. In het hotel hebben we een multi gangen diner en wellicht een wijnarrangement. 's-morgen op tijd uit de veren en na een stevig ontbijt mag jij weer voorop in volle bepakking.
    En, het schijnt dat als je de linker en rechter schoen verwisselt je ze extra goed inloopt.
    Ps. Ik wordt maandagmorgen om 0700 op mijn werk verwacht. Dus zondag flink doorstappen. Follow de leader.
  5. Mien van der Mijl:
    10 juni 2016
    Hoi Peter en Monique. Heel veel succes en ik ga de blog met veel interesse volgen. Vind het super dat je dit doet en ik heb geen petje anders zou ik het zeker afdoen. Groet, mien
  6. Cathy:
    10 juni 2016
    Knap hoor jongen (en meisje). I will follow you!! Just say Help en ik kom je (jullie) ophalen.... Succes
  7. Peter en Christian:
    Hallo Peter,

Ik verheug me op de generale repetitie morgen en overmorgen - heb zelf nog wat oefenkilometers nodig - om straks in de Morvan bij te kunnen houden.
    Ik wens je een bijzondere en bonne Camino toe.
    We houden contact en spreken elkaar.
  8. Pien:
    11 juni 2016
    Het is zo ver. Veel succes en plezier. Het wordt vast een mooie tocht. Leuk dat Mo de eerste dagen meeloopt. Wijs dat ze het er bij 5 houdt.Ik ben benieuwd naar je verhalen. En ik zal je missen, tenminste dat ik nu 4 maanden op de green egg ontmoeting moet wachten. kus van Pien
  9. Hans beenen:
    He Peter,
    Spannend aan het begin van de rit, ehh wandeling. Uitdagend ook. Geweldig dat je zo vorm geeft aan al de mooie dingen die je in de pensionado-modus kunt ondernemen. Geniet van al de mooie momenten, geniet van de traagheid van de dingen, geniet!
    Voor Monique: straks als we terug zijn uit Canada "van harte welkom voor een glas wijn onder plataan: wine flies when you're having fun". Peter komt genoeg platanen tegen in Frankrijk......
    Heel veel wandelplezier,
    Hans en Riet.
  10. Ine Geraedts:
    Hallo Peter,
    Ja de vertrek dag nadert.
    Ik wens je toe dat je een veilige en voor jou bijzondere intense wandeling mag beleven.
    Hartelijke groet, Ine
  11. Lily:
    12 juni 2016
    Ha Peter,
    Met de laatste 'oefening' , de stempel, beschermengel, rozenkrans en af en toe wat brandstof, dan loopt het dieseltje goed!
    Wij wensen je een onvergetelijke reis!
    Tom en Lily
  12. Paul en Rudy:
    Hallo Peter,
    Heel veel wandelplezier van deze prachtige route!
    Fijn om jou blog te kunnen lezen .
    Succes!
  13. Marsja van den Hoek:
    Hallo Monique en Peter,

Ik wens jullie namens de familie Van den Hoek heel veel succes, veel wandelplezier en een goede reis. Ik ga de blog met veel interesse volgen. Een onvergetelijke reis toegewenst!

Marsja
  14. Wilma:
    Hoi Peter en Monique,

Ziet er nu al goed uit en de reis moet nog beginnen!!! Heel veel succes! Ik zal jullie morgen vanuit Maastricht uitzwaaien!!
    Ben heel benieuwd hoe het je/jullie zal vergaan!! We volgen je,
    Liefs, succes
  15. Geert van Tilburg:
    ha Peter
    Prachtige ervaring toegewenst.
    Zie je in de in de bergen.
    Monique
    Regen- en luizen vrije tocht toegewenst.
    groet
    Geert