Camino Primitivo 2020, dag 4

22 augustus 2020 - Asturias, Spanje

Met een pijntje hier en een pijntje daar heb ik de etappe van ruim 30 km uitgelopen. In deze bergen met moeilijk begaanbare paden had ik daar zo’n 9 uur voor nodig. Ik bofte dat het ideaal weer was, helder met 22 graden. En de uitzichten over Asturië waren werkelijk fenomenaal. Morgen mag ik uitslapen. Omdat het zondag is serveert het hotel pas vanaf 10:00 uur ontbijt. Dat is een mooi excuus hè !

1. Rob:
    22 augustus 2020
    Een indrukwekkende prestatie.
  2. Kasper Siemons:
    23 augustus 2020
    Keurig bezig Opa Siemons
  3. Jos Fassaert:
    Inderdaad prachtige vergezichten en een topprestatie geleverd. Heel goed bezig . 👍💪
  4. Okkie:
    23 augustus 2020
    Inderdaad, zoals Kas eveneens probeerde aan te geven : “Voor een grootvader ben je op dit moment ongelofelijk goed bezig“. Nu nog even bekijken of je de hele tocht goed doorstaat en dan zullen we opa werkelijk regelrecht de hemel in prijzen. Je kleinkinderen in spé mogen trots op je zijn!!!