Camino Portugues 2017, voorbereiding

25 juli 2017 - Santiago de Compostela, Spanje

Aanstaande zaterdag 29 juli vertrek ik naar Lissabon om de Camino Portugues te gaan lopen met Anne en Marie-Claire, de Franse pelgrims die ik vorig jaar ontmoet heb. De Camino Portugues gaat van Lissabon naar Santiago de Compostela en is 630 km lang. We lopen de variant die via de bedevaartplaats Fatima gaat, het Lourdes van Portugal. Ik loop mee tot en met 20 augustus. Waarschijnlijk zijn we dan vlak bij de Spaanse grens. Santiago ga ik dus niet halen, maar daar ben ik vorig jaar al geweest.

1. Dick de Willigen:
    25 juli 2017
    Hoi Peter, ik had al gehoord, dat je dit ging doen. Mooi om dat gevoel van de vorige keer weer op te pakken en toch een nieuw traject te lopen met gelijkgestemden. Ik wens je veel mooi wandelkilometers en plezier
  2. Okkie:
    25 juli 2017
    Nou ja Peer, ik val nog net niet van mijn (geloof) stoel af. Jij weet niet van ophouden hè? Het was vorig jaar al wel te merken dat jullie een speciale vriendschap hebben opgebouwd.

Heel erg leuk en ik wens je alle geluk van de wereld toe. Ik hoop dat je weer een hele fijne tocht meemaakt en natuurlijk zal ik je weer volgen en aansporen indien nodig of berispen als de situatie daarom vraagt.

Lieve Peer, go for it!
  3. Ramon Saueressig:
    25 juli 2017
    Succes! Je hebt de smaak te pakken zie ik.
  4. Vera Dings:
    25 juli 2017
    Wat weer een geweldige uitdaging Peter! Lissabon en omgeving is prachtig. Heb er in oktober de marathon gelopen.
    Dat je wandeltocht weer mooie verhalen mag opleveren.
    Veel succes en plezier onderweg!!
  5. Lily:
    25 juli 2017
    Peter : geniet er (weer) van!
  6. Inge Ramakers:
    Gaaf! Weer veel plezier!
  7. Marc Martens:
    25 juli 2017
    Suk6 Peter, geniet er ook van.
    Bij toeval sprak ik verleden week iemand welke hetzelfde gedaan heeft n paar weken geleden
    Info hierover ?
    Laat maar weten
    Goeije reis
  8. Margo Spoelder:
    25 juli 2017
    Hoi Peter. Gaaf hoor. Geniet ervan en veel plezier!
  9. Odette:
    25 juli 2017
    Peter hoppa weer een flink stuk aan de wandel. Heel veel plezier en succes!
  10. Mieke:
    25 juli 2017
    Geweldig, leuk dat je een hobby hebt gevonden zegt Jos....ik zeg zonnebrandolie.....staat hier nog fris en fruitig voor jou! Heel veel pleIer
  11. Til en Paul Bos:
    25 juli 2017
    Hallo Peter, dat is weer een prachtige tocht die je voor ogen hebt.
    We zullen met plezier je belevenissen gaan volgen, en wensen je weer een geweldig mooie tijd.
  12. Pien:
    Wat een verrassing! Of misschien niet. Keep safe! Xxx
  13. Marlies:
    26 juli 2017
    Wat een uitdaging weer! Ik wens je een mooie tocht!
  14. Dick & Doortje:
    26 juli 2017
    Ha Peter wat leuk! Wens je veel plezier en kijk uit naar je verhaaltjes voor het slapen gaan.
  15. Geert van Tilburg:
    ha Peter,
    Mooie ervaring toegewenst.
    Je ben in in goed gezelschap.
    Doe Anne en Marie-Claire de groeten.
  16. Fons van Sambeek:
    26 juli 2017
    Bravo Peer voor dit nieuwe initiatief.
    Ben weer jaloers maar zie nu al uit om je verhalen te lezen.
    Alle goeds, Fons.
  17. Marja en Jan Jacobs:
    26 juli 2017
    Peter, een hele mooie nieuwe uitdaging. Heel veel wandelplezier.
  18. Marsja van den Hoek:
    26 juli 2017
    Heel veel succes Peter is ook een van mijn wensen. Geniet er met volle teugen van. Ik hoop dat je ook deze tocht zult volbrengen. Ook nu ga ik je volgen en kijk uit naar je reisverslagen. Veel goeds toegewenst.

Een hartelijke groet uit Brabant,
    Marsja.
  19. Corry en As Dings:
    26 juli 2017
    Ook wij wensen jou veel succes en veel plezier !!!!!!
  20. Peter:
    30 juli 2017
    Bonne camino Portugese!
    We verheugen ons op je verhaaltjes in de blog.

Wandel en schrijf ze.
  21. Henriëtte van Schaffelaar:
    31 juli 2017
    Hoi Peter, weer een mooie voettocht toegewenst!! En mag/kan Monique ook weer een eindje mee?? Lfs Jaap en Jet
  22. Jeanne enTon:
    7 augustus 2017
    Peter veel plezier met wandelen en natuurlijk de mooie belevingen in alle opzichten(