Camino Primitivo 2020

16 augustus 2020 - Eindhoven, Nederland

Met Anne en Marie-Claire, die ik in 2016 ontmoet heb op weg van Maastricht naar Santiago de Compostela, zou ik in mei deze camino gaan lopen. Dankzij Corona is dat niet doorgegaan. We gaan nu een nieuwe poging wagen. Van 19 augustus tot 2 september lopen we van Oviedo naar Santiago de Compostela, ongeveer 320 km.

1. Theo:
    16 augustus 2020
    Beste Peter, goed van je te horen en heel veel plezier en sterkte de komende weken. Zijn er geen beperkingen gelet op de laatste Corona ontwikkelingen In Spanje?
    Geniet en ik zie uit naar je verhalen.
    Hartelijke groet Theo
  2. Jos Fassaert:
    16 augustus 2020
    Hoi Peter, een goede vlucht morgen en een goede start op woensdag met jouw Franse dames. Ik hoop voor jullie dat er gedurende deze camino geen problemen zullen ontstaan vanwege Corona en dat jullie voorspoedig het einddoel zullen bereiken.
    Ik kijk uit naar de verhalen. Bonne route !!!!!
  3. Alfonsus:
    16 augustus 2020
    Dappere actie Peter. Ik wens je een mooie, veilige en inspirerende tocht toe. Zorg goed voor jezelf, Anne en Marie-Claire. En ook ik kijk uit naar je reisbelevenissen. In mijn herinneringen zijn jouw verslagen bondig, recht door zee, met humor doorspekt en zodoende van een zeer hoog niveau. Bom Caminho in Portugal en Buen Camino in Spanje.
  4. Fons van Sambeek:
    17 augustus 2020
    Ha die Peter,
    Bon camino,
    ben jaloers, zou zo aan willen lopen als dat kon...
    Veel plezier en devotie toegewenst.
    gr. Fons.
  5. Gerry:
    17 augustus 2020
    Hoi Peter, wat leuk dat je dit laat weten van jullie tocht. Ik verheug me al op je verhalen! Heel veel plezier gewenst met de dames en succes!
  6. Dick & Doortje:
    18 augustus 2020
    Hoi Peter wat leuk dat je weer op weg bent. Veel plezier de komende weken!
    Tot de "after-camino" lunch. We zijn benieuwd naar je verhalen!
  7. Rob:
    21 augustus 2020
    Leuk dat je weer met je oude reisgenoten gaat.